Cotxes

Audi desenvolupat un nou amortidors rotatius electromecànics

Permeten estalviar combustible i augmentar la comoditat de març.

Audi desenvolupat un nou amortidors rotatius electromecànics

La mobilitat del futur, recuperació d’energia té un paper d’importància creixent, com ara que es pot aconseguir mitjançant la suspensió d’un cotxe. Audi està treballant en un prototip anomenat “Be’erot”, en el qual uns amortidors rotatius electromecànics substituir telescòpics hidràulics amortidors utilitzats avui en dia, per estalviar combustible i proporcionar major comoditat.

El principi darrere la Be’erot s’explica fàcilment: «Cada irregularitat, cada cop, cada corba indueix l’energia cinètica al cotxe.» Para-xocs actuals absorbir que l’energia que es perd en forma de calor, “explica Stefan Knirsch, Director de desenvolupament tècnic d’Audi. “Amb el nou xoc electromecànic amb sistema elèctric 48 volts, és utilitzar per aquesta energia. “El sistema també proporciona, a nosaltres i als nostres clients, possibilitats totalment nou en el moment d’ajustar la suspensió.”

Be’erot sistema respon ràpidament i amb el mínim d’inèrcia. Com una suspensió amb control actiu, s’adapta ideal a les irregularitats de la superfície i l’estil de conducció de l’usuari. Un ajustament d’esmorteïment pot ser pràcticament definit per programari per un il·limitat, augmenta les possibilitats funcionals. Elimina la dependència mútua dels moviments d’extensió i compressió que es limita a amortidors hidràulics convencionals. Amb la Be’erot, Audi estableix ictus compressió perquè sigui còmode sense comprometre el desplaçament en extensió. Un altre avantatge del nou sistema amortiment és la geometria. Els motors elèctrics disposats horitzontalment a la zona de la part posterior de l’eix substituït per ells de xoc vertical telescòpica amortidors, el que permet un espai addicional en el tronc.

Per guanyar en eficiència

Sistema Be’erot permet una segona funció i la capacitat d’establir lliurement del amortiguamiento: pot convertir l’energia cinètica creada en compressió i extensió en electricitat. Per aconseguir-ho, un braç absorbeix el moviment de la roda. Aquest braç transmet la força a través d’un grup d’engranatges per un motor elèctric, que això es converteix en electricitat. La Resiliència és, de mitjana, entre 100 i 150 Watts en les proves fetes a les carreteres alemanyes – de 3 vats en carreteres ben asfaltada, fins a 613 Watts en un camí ple de sots – que sota ús normal correspon a un estalvi de fins a tres grams CO2 per quilòmetre.

La nova tecnologia de Be’erot es basa en un subsistema elèctric 48 volts. En la configuració del prototip, la seva pila d’ió de liti ofereix una capacitat de 0,5 kW / hora i un màxim de potència de sortida de 13 kW. Un convertidor de corrent continu es connecta el subsistema de 48 volts pel sistema elèctric principal de 12 volts, que inclou un generador d’alta eficiència.

Primers resultats d’assaigs per a la tecnologia de Be’erot són prometedors, i per tant seria possible utilitzar en el futur Audi models de sèrie. Un requisit previ per a això és 48 volts sistema elèctric, actualment una tecnologia clau Audi electrificació estratègia. En l’evolució següent, prevista per al 2017, el sistema de 48 volts servirà com a sistema elèctric principal en un nou model de la marca d’ells quatre anells, que utilitzarà un híbrid de sistema clar d’alt rendiment, que oferirà estalvis potencials de combustible de a 0.7 litres per cada 100 quilòmetres.

Leave a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *