Cotxes

Audi ens parla de la instrumentació virtual

La marca estarà presentant aquest sistema de forma progressiva els nous models.

Audi ens parla de la instrumentació virtual

Tots els avantatges d’una instrumentació analògica amb les possibilitats que ofereix un sistema digital configurable. Audi cabina virtual, presentat en el CES a Las Vegas en gener de 2014 i estrenat a la tercera generació de la Audi TT Coupé, marques nous estàndards en l’àrea d’informació i entreteniment, els avantatges que ofereix aquesta tecnologia al conductor, que repercuteix de manera positiva en la seguretat i comoditat. Els últims models de tenir la cabina virtual de Audi Audi sistema són els nou Q2 Audi i la nova gamma Audi A3.

Audi estrena la cabina virtual de Audi sistema el 2014 a la tercera generació de l’Audi TT Coupe. Actualment, la marca d’ells quatre anells ofereix aquest revolucionari sistema d’instrumentació digital en els rangs Audi Q2, A3, A4 i A4 Avant, A5 Coupé, TT Coupé i TT Roadster, així com en el SUV de gamma alta l’ Audi Q7 i en els esports d’alt rendiment, la R8. En aquest últim i l’Audi S5 S5 Coupé, el Coupe TT i Roadster i l Audi SQ7 i Q7 quattro e-tronc, Audi cabina virtual forma part de l’equipament estàndard.

La cabina virtual de Audi sistema presenta imatges en una exhibició TFT 12.3 polzades amb una resolució alta, que arriba a 1.440 x 540 píxels. El secret de l’agudesa extraordinària i el contrast que ofereix aquesta pantalla és el gràfic processador que funciona en segon pla, un 30 Tegra de la mateixa sèrie Tegra 3, fabricat per Nvidia. Amb quatre nuclis i una freqüència de cicle superior a 1 GHz, aquest microprocessador es combina amb un programa especial que pot generar gràfics d’animació en 3D i és capaç de realitzar vuit mil milions d’operacions de càlcul per segon.

Per aconseguir una qualitat d’imatges, Audi utilitza una sèrie d’efectes sofisticats. L’agulla escalfadors, per exemple, es desplaça amb total fluïdesa i correcció perquè la seva posició es torna a calcular amb una velocitat de fins a 60 frames per segon. I ells reflexos del vidre de la pantalla segons l’angle visual és imitar de forma molt realista, així la impressió és d’estar contemplant un però de instrumentació convencional, amb els avantatges de comptar sempre amb ella major nitidesa. A més, el desplaçament entre les llistes i els menús es basen en un model físic que té en té factors com inèrcia, oferir al conductor una experiència més realista possible.

Grans possibilitats de configuració

Un avantatge addicional per al conductor és que la cabina virtual Audi ofereix diverses possibilitats de configuració, que es poden seleccionar mitjançant el botó corresponent al volant multifunció més. En la vista clàssica rellotges es presenten amb una mida i prestació similar a la instrumentació analògica de qualsevol model d’Audi. Infotainmet mode ofereix un gran espai central per mostrar el mapa de navegació o llistes de telèfon, ràdio i àudio menús en primer lloc, movent el velocímetre i Comptavoltes als costats a la part inferior. Conductor pot així veure mapa de sistema de navegació, per exemple, sense gairebé haver de mantenir els ulls a la carretera.

Depenent del model, la cabina virtual Audi pot comptar amb modes addicionals o funcions expandida. A l’Audi TTS o l’Audi R8 esports modalitat ofereix un cèntrica escalfadors dominen la imatge, amb un anell interior amb la velocitat utilitzant xifres digitals. Actuació a l’Audi R8 el mode inclou un llum indicador d’informar al controlador si és que arriba al màxim règim de gir del motor.

Altres funcions addicionals són, per exemple, la indicació de la pressió de sobrealimentació en el Audi TTS, indicadors de potència i parell i les forces G a Audi R8 metres o informació sobre el flux d’energia i l’estat de càrrega de la bateria en el cas del Audi Q7 e-tronc, que afegeix pantalles específiques amb les estadístiques d’estalviar combustible i gràfic amb visualitzacions d’autonomia elèctrica. En el cas de l’Audi TT, quan es proveeix amb una càmera del darrere, la cabina virtual Audi també pot mostrar una imatge de la zona posterior del vehicle, així com l’angle de rotació de la direcció, que facilita maniobres d’estacionament.

Segons el model, el preu de cabina virtual Audi oscil·la entre el 365 i 735 euros. En tot cas també pot ser part d’alguns dels paquets opcionals i instal·lació està sempre vinculada al sistema de navegació d’Audi més i el volant multifunció més.

Leave a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *