Cotxes

Audi revela la seva corrosió i prova d’envelliment accelerat

Dotze anys de vida d’un cotxe ha estat replicat en només divuit mesos d’assajos.

Audi revela la seva corrosió i prova d’envelliment accelerat

Dotze anys en només 19 setmanes: garantia de qualitat d’Audi ha fet la prova tipus número INKA 100, en aquest cas amb un Audi A4. Ell prova de corrosió i envelliment que condueix a celebrades a Ingolstadt és un d’ells més evidència dura que un vehicle ha que superar a Audi, pel simuli els reptes d’una vida de dotze anys d’un cotxe en només 19 setmanes. Garantia de qualitat d’Audi utilitzant aquest mètode per verificar l’eficàcia de la protecció contra la corrosió i durabilitat dels vehicles de la marca dels quatre anells.

Amb el tipus de prova número INKA 100, garantia de qualitat d’Audi ha completat fins a la data, un total de 322.500 hores de proves, ha viatjat més que un milió de quilòmetres i última per saline entre assajos 1.900 i els 2.800 en fang.

Sylvia Droll, responsable de l’Enginyeria de materials d’Audi diu: “Audi representa un superior qualitat de fabricació, alta qualitat percebuda de materials i gran fiabilitat, fins i tot molts anys després s’allibera un cotxe”. La prova INKA és un instrument imprescindible per avaluar la qualitat dels nostres models i a més d’optimitzar els nostres mètodes de producció”.

La prova consta de cinc fases. Primer de tot, el cotxe rep una “boira” de sal de l’aigua en un clima de càmera a 35 graus centígrads. A continuació es exposa en un clima tropical de fins a 50 graus i amb un màxim d’humitat de l’aire de les cent per cent. En la tercera fase, 80 llums d’alta potència, cada un amb una intensitat de 1.200 watts, escalfar el cos a un màxim de 90 graus centígrads. En el procés, els materials dins són mantenir el seu color i no pot ser fràgils.

En les pitjors condicions

La quarta fase imita condicions hivernals del cercle polar àrtic. 35 graus centígrads sota zero, una màquina amb quatre-post hidràulic mou els cotxes per simular el parell i la tensió del cos i suports de vehicles de motor conduint per carreteres bacheadas molt de suport. En paral. lel – la fase cinc – multímetres repetidament conduir cotxes en pistes de instal·lacions de prova especial a l’exterior. A través d’un total de 12.000 km amb cada unitat, com ara les àrees de fang i entorn de sal. Al final de l’assaig, els inspectors de qualitat dissecció totalment el cotxe a uns 600 components individuals, revisar-los a la recerca de possibles punts febles.

Audi Assegurament de la qualitat va realitzar la primera prova INKA el 2002. El Departament de desenvolupament tècnic ha dut a terme controls amb mètodes similars en unitats presèries durant 40 anys.

Leave a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *