Cotxes

BMW llança l’i3 amb pila Ah 94

La versió de més autonomia estan ara disponibles des de 36.700 euros.

BMW llança l’i3 amb pila Ah 94

BMW i3, primer vehicle de producció 100% elèctric de producció en sèrie de BMW, rep una actualització en el seu bateria a través de les espaiosos fronteres que ofereix l’i3 BMW fins al moment.

La densitat màxima d’elements d’acumulador li-ION permeten la BMW i3 (ara 94 Ah) arribar a una capacitat de 33 kWh, amb una pila amb les mateixes dimensions. Aquesta nova versió està disponible des de 36.700 euros (veure tots els preus).

Això constitueix un augment superior al 50% en qüestió d’autonomia en el cicle estàndard (NEDC). En comptes de 190, ara és arribar a 300 quilòmetres, fins i tot en la quotidianitat d’ús, amb un clima condicions advers i utilitzant l’aire condicionat o la calefacció, pot aconseguir una autonomia de fins a 200 quilòmetres amb una sola càrrega de la bateria. 170 potència motor elèctric actuació han romàs pràcticament inalterats i amb la nova bateria, BMW i3 accelera de 0 a 100 km/h en segons 7.3. Això fa que l’i3 BMW al cotxe amb motor elèctric esportiu i, alhora, més eficaç en el seu segment amb un consum de 12,6 kWh/100 km (NEDC).

BMW i3 amb el acumulador d’energia de 60 Ah que és oferta des de fa més de dos anys vivia amb la versió 94 Ah fins al juny de 2017.

Per a les dues versions de bateria continuarà existint, a més, una variant del model amb extensor d’autonomia (gamma ampliar). Motor de dos cilindres gasolina manté l’estat de la bateria constant durant el viatge i proporciona un ventall addicional de 150 quilòmetres. Finalment, el color blau Protonic s’afegeix a la llista de pintures per a la nova versió.

Leave a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *