Cotxes

Nissan revela el seu prova d’estanquitat

Es realitza una prova a alta pressió que garanteix que ni una mica d’humitat no poden impregnar en els cotxes.

Nissan revela el seu prova d’estanquitat

Per oferir les màximes garanties possibles quan la pluja cau constantment i amb força, Nissan porta a terme una sèrie de prova de segellar en el seu centre tècnic europeu.

La prova consisteix en el següent: l’exterior del vehicle amb milers de litres d’aigua es ruixa des tots els ángulos. El procés s’acompanya d’una minuciosa inspecció per assegurar el segell de qualitat més alta. També conegudes, per raons òbvies, com prova del monsó, es realitza diverses vegades durant el desenvolupament d’Enginyeria de tots ells cotxes i furgonetes a tots la variada gamma de Nissan.

Per començar, es muden 24.000 litres d’aigua al cotxe. Durant l’interval més impressionant, és precipitat més de 1.000 litres en només 15 minuts, l’equivalent a un metre de la pluja.

Nissan enginyers, avançades instal·lacions de Cranfield (Regne Unit), podria haver fet que aquesta prova va ser totalment automatitzat. Però el caràcter programa desenvolupament rigorós, així com la situació global del clima del món, implica un major nivell de demanda. El procés requereix que el Nissan tècnics planificar vehicle segellada amb raigs d’aigua, especialment dissenyat per operar a l’extrema pressió de 150 barra. Això és considerablement més potent que moltes unitats domèstics comuns que volar a 110 bar.

Carl Sandy és un dels enginyers de Nissan, que va ajudar a desenvolupar els estàndards proves durs. Explica: “Un altre membre de l’equip segueix sent dins el vehicle amb un endoscopi d’alta definició per observar l’interior dels panells, buscant fins i tot les millor gota d’aigua que pot penetrar.” Tal és l’atenció pel detall, l’equip de Carl és capaç fins i tot de desmuntatge completament l’interior per confirmar que no penetra res d’aigua.

Al llarg del programa, la prova del monsó i el rentavaixelles, utilitzats fins a 30.000 litres d’aigua. Això equival a més de 2.000 vegades la quantitat d’aigua utilitzat en un cicle actual rentavaixelles domèstics.

Aquesta quantitat d’aigua pot semblar com un malbaratament de diners, per això és imprescindible que ni una sola gota va a la fuga. Es passa a una nau industrial gegant, preparat ruixar el següent vehicle que entra a la càmera. El reciclatge d’aigua és tan important com assegurar l’estanquitat dels seus vehicles als clients.

Els Nissan proves estàndards són aptes per al clima habitual d’Europa occidental, però també són exigents suficient per a entorns o més aplicacions extremes.

Carl afegit: “Una prova rigorosa és important perquè no tots els mercats són iguals. Per exemple, a Rússia, la neteja dolls de rentat instal·lacions acte amb una major pressió per fer front de camins i pistes a la zona. Ens assegurem de que els nostres vehicles excedeix les necessitats de conducció més exigents de tot Europa a través de l’evolució contínua d’ells normes de judici. ”

Leave a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *